Pohyb ♦ Cviky na stehna

10. prosince 2010 v 15:08 | LovelyRose♥ |  Vše o pohybu

Dřepy

Tento základní cvik na stehna zná určitě každý z vás. Dřepy jsou velice učinné a mezi cviky na stehna by neměly chybět.
Dřepy

Postup cviku dřepy

Zaujmeme mírně rozkročený postoj. Ruce, ve kterých máme jednoruční činky natáhneme před sebe, přičemž dlaně směřují k tělu. S pevnými zády se ohýbáním v kolenou pomalu spouštíme dolů a naše boky se pomalu přesouvají vzad. Poté následuje plynulý návrat do základního postoje.

Tipy a triky pro dřepy

  • pro zpevňování svalstva zadečku můžeme použít stejný cvik s širším postojem
  • pokud vytočíme špičky směrem ven, dosáhneme zapojení těch nehlubších svalů
  • pro spestření tréninku můžeme cvičit série s lehkou velkou činkou v extrémě širokém postoji

Výpady

Výpad je dalším cvikem na stehna, který by v základním výčtu cviků neměl chybět
Výpady

Postup cviku výpady

Výpad provádíme tak, že provedeme dlouhý výkrok ze základního postoje tak, až se kolenem nohy, která zůstává na místě, dotkneme země. Pokud máme jednoruční činky, držíme je u těla s dlaněmi směřujícími k bokům. Ve druhé části tohoto cviku na stehna se vracíme zpět do původní polohy. Následně provádíme to samé druhou nohou.

Tipy a triky pro výpady

  • Po celou dobu cvičení dbáme na vzpřímený trup
  • Výpady je možno cvičit s velkou činkou nebo jako u dřepů s jednoručkami
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.