Pohyb ♦ Kliky .. posilujeme prsa i paže

10. prosince 2010 v 15:26 | LovelyRose♥ |  Vše o pohybu
Posilování prsou a paží - klikyJednoduché cvičení - kliky - má mnoho variant. My Vám ukážeme 5 základních, ale sami jistě přijdete na další způsoby. Kilky mají tu výhodu, že k nim nepotřebujete nic. Navíc je to cvik, u kterého je brzy znát zlepšení Vaší síly a výdrže. Budete-li cvičit pravidelně, už za 2-3 týdny zněkolikanásobíte počet kliků, které zvládnete během jedné série...

Actions Whey 85 Protein 2300g
Actions Whey 85 Protein 2300g
Doplněk stravy podporující tvorbu svalstva , určený pro sportovce k nárůstu svalové hmoty s nízkým obsahem laktózy. Speciálně vytvořená směs vysoce hodnotných bílkovin s maximální využitelností vstřebávání, určená pro silově a silově vytrvalostní sporty. 7 příchutí!!!

Klik"obyčejný" - základní

Posilování prsou a paží - kliky

Posilujeme zadní stranu paží (tricepsy) a prsní svaly. Tento cvik je základní klik. Od něj se odvozují ostatní varianty. Ale i toto základní provedení si můžeme zpestřit, například delší výdrží v dolní poloze nebo se ti zkušenější mohou při návratu do horní polohy odrazit a tlesknout dlaněmi o sebe a dopadnout zase na dlaně v horní nebo střední polze poloze - pozor na obličej :-).
Klik na kolenou

Posilování prsou a paží - kliky

Je to snadnější varianta "základního" kliku. Pažím odlehčíme tím, že se nohy o zem opírají koleny a ne špičkami. Vhodné pro začátečníky nebo pro ženy.
Klik "široký"

Posilování prsou a paží - kliky

Obtížnější varianta. Ruce dáme více od sebe a můžeme je třeba vytočit směrem ven od těla.
Klik s nohama na židli

Posilování prsou a paží - kliky

Chceme-li zvýšit zátěž a také procvičit další (horní) část prsních svalů - dáme si nohy na vyvýšené místo a pak už cvičíme jako klasický klik - čím máme nohy výše, tím je větší zátěž na prsa a na tricepsy. Pokud dáme nohy opravdu vysoko, procvičujeme tak už spíše ramena . Extrémní polohou je klik s nohama opřenýma o zeď a kliky provádíme hlavou dolů - toto nikdy necvičte bez záchrany. Je to cvik pro opravdu zdatné a zkušené.
Klik do strany

Posilování prsou a paží - kliky

Kliky se dají také dělat na jedné ruce. My si ukážeme přece jen o něco snadnější variantu tohoto cvičení - klik do strany. Můžeme si pomoci větším roztažením nohou a také ruce si dejte více od sebe (do šířky). Zvyšuje se zde zátěž na tricepsy.

Další tipy

- Pokud chcete, aby cvičené kliky byly stejné, dejte si pod obličej třeba houbičku a nosem se jí vždy v dolní poloze dotkněte.
- Kliky cvičte v sériích a vždy si dejte alespoň 2-3 minuty pauzu.
- Před začátkem cvičení se dobře protáhněte - třeba si udělejte pár kliků o zeď.
- Jen pouhým vytočením dlaní měníme způsob zatěžování svalů na pažích.
- Stanovte si cíl - první týden třeba 20 kliků za den. Kliky můžete dělat i v průběhu dne třeba po 5, nemusíte je dělat všechny najednou. Další týden si dejte cíl 30-40 denně - za měsíc jich hravě zvládnete 200 více za den.
 


Komentáře

1 ppp ppp | 18. ledna 2013 v 14:42 | Reagovat

:-!  :-!  :-!  O_O  [:tired:]  :D  ???  :-|  :-P  :-x  :-?  8-)  8-O  :-D  ;-)  :-(  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.